1 december

inte länge kvar till jul nu :D

idag skulle vi, som jag skrev igår, ha svenskaredovisning. jag hade fått ihop mina papper jättebra och jag och becca övade typ hela morgonen innan vi åkte till skolan. och väl på lektionen så hinner inte alla redovisa utan vi behöver bara sitta och lyssna på alla andra och skulle ta våran redovisning nästa vecka. så jag sitter och viker mina papper och håller på medan vi lyssnar på dom andra. och vad gör jag innan vi går ut ur klassrummet? jo jag kastar dom i soptunnan. så nu är det bara att börja om. heja elli!
vi fick i allafall reda på provet idag. ja vad ska man säga? det gick som jag hade sagt. men jag fick ändå mer poäng än vad jag hade trott och det är ju alltid nått :P
jag tänker på dom som verkligen måste plugga och behöver sina betyg efter gymnasiet. fan va jobbigt dom har det. när vi har prov så skjuter jag alltid upp det till kvällen innan och pluggar knappt någonting då heller. och jag tänker nästan alltid, -äsch jag satsar på ett g. för det räcker ju egentligen eftersom jag inte kommer att plugga vidare sen. även fast det såklart alltid är roligt att få ett högre betyg. just våran linje har det så lätt om man jämför. och det är skönt!

nu ska jag baka mockarutor, det är min tur att ta med fika till skolan imorgon. hoppas dom blir bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0