Pjuu

Vilken värme att gå på stan i, haha! Jag köpte ett par jeansshorts i alla fall. Dom hade slut på turkpengar på forex och bikinin jag ville ha skulle antagligen komma in på onsdag eftermiddag, likaså pengarna skulle komma då så det blir en tripp till stan på onsdag också helt enkelt :)
Nu ska jag ta en dusch och ikväll blir det lite grillmys med tjejerna!
Puss

Hola

Jag kom faktiskt iväg på en promenad i morse, duktig tjej!
Anna avrådde mig från gymmet i den här värmen, så jag följde med henne hem till Anna och solade. Där var även Sandra. Badstranden fick sig ett besök också, där har jag inte varit på år och dagar. En mysig dag i det fina vädret!
Jag kom hem från farmor och farfar för ett tag sedan och nu ska jag inte göra så mycket mer idag.
I morgon eftermiddag ska vi in till stan och bland annat växla pengar till Turkiet, wiheeo :D 6 dagar kvar!!

27 juni 2010

Vilket najs väder :) Jag ska snart dra på mig träningskläderna och gå en sväng runt felingen. Jag va ju så himla duktig där ett tag och gjorde det varje morgon, jag tänkte försöka mig på det igen.
Jag tänkte även åka upp en sväng till gymmet på eftermiddagen, jag känner mig smällfet efter en veckas semester!
Även hälsa på hos min kära farmor och farfar tänkte jag göra idag. Vi hjälpte dom att flytta dagen innan vi åkte iväg och campade så jag ska upp och kika hur dom har det!
Det var allt för stunden, bye!

Home sweet home

Borta bra men hemma bäst brukar man väl säga. Vi har haft det toppen, jag hade gärna kunnat stanna lite längre men när man väl kommit hem är det alltid skönt att vara hemma :)
Kolmården, Västervik, Vimmerby, Astrid Lindgrens värld, Göteborg, Liseberg och Gränna, i like it!
Midsommarafton igår i Gränna va hur mysig som helst. Vi satt nere vid hamnen på kvällen och hade det kanon!
Allt har varit bra och nu är jag trött som ett as och det ska bli hur skönt som helst att sova i en riktig säng i natt, även om det bara blev tre nätter i tält!
Jag har tagit över 500 bilder så det finns lite att sortera innan framkallning.
Nu ska jag hänga upp min första maskin med tvätt sen blir det mys resten utav kvällen!
Puss på er!

Jag älskar dig!

Packning pågår!

Jajemen, för i morgon bär det iväg ut på campingsemester. Känns som jag nyss packat ur min väska från London. Sen när vi kommer hem hinner vi bara vara hemma i en vecka för sen åker vi till Turkiet. Men jag gnäller absolut inte, jag älskar det! Hihi :)
Med tanke på att vädret inte varit det bästa dom senaste dagarna så har vi börjat med att boka stuga dom första två nätterna. Det är säkrast! Sen får vi se om det blir mer stugor eller bara tältning. Jag hoppas på tält :)
Första stoppet blir Kolmården i morgon. Och i morgon kväll fortsätter vi ner till Vimmerby.
Vi kommer hem igen nästa lördag, take care, bye!

Onsdag 16 juni

London va bäst! Jag vill redan tillbaka. Shopping, sevärdheter, pubar, umgås osv. Vi har haft det toppen :)
Idag har jag bara tagit det lungt och packat upp, tvättat och sånt där tråkigt! Det har ju varit superfint väder, eller i alla fall tidigare idag så jag och Robin passade på att grilla!
Ikväll efter att Robin har repat klart så ska vi åka hem till Carro och Johan för pizzamat och planering utav campingsemester, som jag längtar :) Hihi! Vi åker i slutet på den här veckan så vi hoppas på finfint väder!
Hörs när vi hörs. Puss hej!

Hmpf...

Jag har alltid varit en person som tänker väldigt mycket.
Det är både bra och dåligt!
Från och med nu ska jag sluta tänka så mycket och bara köra på!!!
Puss & hej

Fredag 11 juni

Jag kan inte fatta att vi åker till London i morgon. Det har gått så jäkla snabbt från det att vi bokade resan!
Jag kom nyss hem från Robin. Han åker iväg till Sweden Rock om någon timme. Själv ska jag iväg på studentfirande idag med. Idag är det kusin Cassandras tur och även Annorna och Sandra. Och alla andra som gått i Västerås :P
Nu ska jag börja fixa i ordning mig lite och sen bege mig in mot Västerås!
Och jag måste bara tillägga att jag har världensbästa pojkvän! Han va supersnygg igår och jag är så jäkla glad att jag har honom! Puss på dig :*

Grattis världens bästa Robin!!

Idag fyller världens bästa Robin år plus att han tar studenten! Massa mega grattis till honom :)

Och vad gör jag vaken nu kan man undra. Det undrar jag själv också. Jag vette sjutton vad våra grannar håller på med. Bankar och slår gör det i alla fall i hela huset! Jag ska försöka somna om och sova ett tag till :)

Hej hej!

Just nu sitter jag uppe hos mamma och väntar på att hon ska komma hem så vi kan börja klippa och färga henne. Kul att hon är hemma när hon får besök liksom!
Jag har kutat runt på stan i princip hela dagen och letat studentpresent till Robin. Det är skitsvårt ju! Att han dessutom fyller år på samma dag känns ju ännu svårare för då vill man ju köpa nått extra bra! Jag klurade tillslut ut en bra grej med hjälp utav Carro så jag hoppas att han gillar det :)
Jag va även in i typ varenda affär som finns i hela Västerås för att hitta något att ha på mig. Det fanns verkligen ingenting. Jag köpte en enklare klänning från gina, det får duga. Jag älskade färgen på den och blir dessutom skitsnygg sen när man förhoppningvis blir lite brun i Turkiet!
Nu är har jag typ fullt upp fram tills på lördag när vi åker till London så jag tror och hoppas att dagarna går fort fram till dess!
Och jag hoppas även för alla studenters skull att dom får bättre tur med vädret än vad vi hade!
Puss & kram

Juni

Jag hörde att det är jättefint väder hemma i Virsbo. Här har det varit grått hela dagen. Vilket inte gör någonting utan det har nästan bara varit skönt. Jag har legat på soffan och halvsovit hela dagen och Liza har städat ur lägenheten hela dagen. Jämn fördeling, jag vet, men jag fick inte hjälpa till :P Haha!
Vi åker hem ikväll redan istället för i morgon bitti. Det kommer någon gubbe som evetuellt ska flytta in hos Liza efter sommaren så vi väntar på honom och sen beger vi oss hemåt.
Kvällen igår va trevlig! Vi hann även med lite shopping. Jag köpte en jeansklänning och grekskor (ÄNTLIGEN!) Dock har jag skavsår på varje tå det har att ha skavsår på. Men jag vänjer mig nog vid det.
Vad resten utav veckan har att erbjuda återstår att se!