Home sweet home

Borta bra men hemma bäst brukar man väl säga. Vi har haft det toppen, jag hade gärna kunnat stanna lite längre men när man väl kommit hem är det alltid skönt att vara hemma :)
Kolmården, Västervik, Vimmerby, Astrid Lindgrens värld, Göteborg, Liseberg och Gränna, i like it!
Midsommarafton igår i Gränna va hur mysig som helst. Vi satt nere vid hamnen på kvällen och hade det kanon!
Allt har varit bra och nu är jag trött som ett as och det ska bli hur skönt som helst att sova i en riktig säng i natt, även om det bara blev tre nätter i tält!
Jag har tagit över 500 bilder så det finns lite att sortera innan framkallning.
Nu ska jag hänga upp min första maskin med tvätt sen blir det mys resten utav kvällen!
Puss på er!


Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0