Juni

Jag hörde att det är jättefint väder hemma i Virsbo. Här har det varit grått hela dagen. Vilket inte gör någonting utan det har nästan bara varit skönt. Jag har legat på soffan och halvsovit hela dagen och Liza har städat ur lägenheten hela dagen. Jämn fördeling, jag vet, men jag fick inte hjälpa till :P Haha!
Vi åker hem ikväll redan istället för i morgon bitti. Det kommer någon gubbe som evetuellt ska flytta in hos Liza efter sommaren så vi väntar på honom och sen beger vi oss hemåt.
Kvällen igår va trevlig! Vi hann även med lite shopping. Jag köpte en jeansklänning och grekskor (ÄNTLIGEN!) Dock har jag skavsår på varje tå det har att ha skavsår på. Men jag vänjer mig nog vid det.
Vad resten utav veckan har att erbjuda återstår att se!
Puss & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0