Hej hej!

Just nu sitter jag uppe hos mamma och väntar på att hon ska komma hem så vi kan börja klippa och färga henne. Kul att hon är hemma när hon får besök liksom!
Jag har kutat runt på stan i princip hela dagen och letat studentpresent till Robin. Det är skitsvårt ju! Att han dessutom fyller år på samma dag känns ju ännu svårare för då vill man ju köpa nått extra bra! Jag klurade tillslut ut en bra grej med hjälp utav Carro så jag hoppas att han gillar det :)
Jag va även in i typ varenda affär som finns i hela Västerås för att hitta något att ha på mig. Det fanns verkligen ingenting. Jag köpte en enklare klänning från gina, det får duga. Jag älskade färgen på den och blir dessutom skitsnygg sen när man förhoppningvis blir lite brun i Turkiet!
Nu är har jag typ fullt upp fram tills på lördag när vi åker till London så jag tror och hoppas att dagarna går fort fram till dess!
Och jag hoppas även för alla studenters skull att dom får bättre tur med vädret än vad vi hade!
Puss & kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0