lördag morgon

eller snarare förmiddag. jag sov ovanligt länge idag. det va skönt :)

äntligen helg igen, fan va skönt! veckorna går som vanligt snabbt och på torsdag är det en vecka kvar till jullovet, det känns föör bra! och på fredag är det en vecka kvar till balen. det ska bli kul. vi hade det ganska så lungt på eftermiddagen igår på salongen så sandra prövade lite olika baluppsättningar på mig, det kändes bra och det kommer bli så snyggt till klänningen :) när ja kom hem så kollade jag på idol med pappa. det va bra att robin åkte ut, äntligen! helt klart dom rätta två i finalen. och efter det kom robin hem och vi gick hem till honom och sov.

idag är det lördag och ikväll ska jag på julbord med salongen, det ska bli mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0