måndag

gårdagen hemma hos pernilla va riktigt trevlig :) pepparkaksbak, julklappsbyte, pizzamat & en massa skit snack! det måste göras oftare!

idag är det måndag och skolan väntar. åker in med 12-tåget och sen är det svenskaredovisning och efter det slutar jag :) skön start på veckan. får se vad jag hittar på när jag kommer hem. kanske sola eller plugga samhäll, hmm, svårt val :P

har egentligen ingenting att skriva så det får vara nog här.

jo förresten, kaspar i nudådalen måste vara bästa julkalendern som någonsin har gjorts. jag ääälskar den :D


Kommentarer
Postat av: Zandra

åh ja, kaspar i nudådalen är så bra. Jag såg den i helgen :D (eller om det var förra helgen?)

2008-12-08 @ 12:15:59
URL: http://zandranilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0