Samhäll

Ny vecka, nya tag! Jag kom på en sak igår när jag bloggade. Att jag jag skriver allt med småbokstäver. Varför? Jag ska försöka ändra på det nu tänkte jag! Jag åkte aldrig till skolan idag. Va hade en lektion och det va svenska och jag är 99 % säker på att den skulle bli den onödigaste på hela terminen. Så jag stannade hemma istället och tänkte plugga samhäll. Och kors i taket, det har jag börjat med också :) Jag är på gång nu. Ska fortsätta snart men behövde en liten paus :P Jag längtar till julafton. Men framför allt till jullovet. Och speciellt till balen. Vill att det ska vara fredag nu. Räknar man inte med idag så har jag tre skoldagar kvar, det är ju ingenting :D Och imorgon gills inte för vi har bara egethår och så ska vi käka julbord. Så två skoldagar kvar! Yeeeis :D

Nu ska jag sätta mig med samhällsböckerna igen! Förresten, visst fick vi ha tankekarta med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0