sjukling

ja min jul hade kunnat vara bättre. men själva julafton började bra. men på kvällen blev det värre. igår låg jag hela dagen i sängen med 40 graders feber och halsmandlar stora som tennisbollar. usch, det va inte roligt. vi skulle egentligen ha åkt till fagersta hem till min kusin igår och fira jul där med pappas släkt. men eftersom att både jag och kusinen är sjuka så delade vi upp oss. så det blev en lugn juldag med bara pappa, carro, calle & johan. fast jag va inte ett dugg social. öppnade inte ens mina julklappar så dom har jag kvar att öppna idag :P för idag är jag iallafall lite piggare. men det blir nog iallafall inte till att jobba imorgon, inte som läget ser ut nu. men jag blev nöjd med julklapparna som jag fick på mammas sida. jag hade önskat mig flytta hemifrån grejer och det fick jag också, massor :)  jag fick även presentkort, kläder, film, ljus, hårfön och lite annat. och av robin fick jag ett tomas sabo halsband :D :* 

nu ska jag lägga mig i sängen där jag tror att jag kommer spendera resten av dagen tillsammans med massa filmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0