sunday

söndag igen. och helgen är över. den har som vanligt gått snabbt och imorgon är det skola igen. men det är bara fyra skoldagar kvar nu så det är bara att kämpa på :) i fredags va jag med robin, vi satt bänkade framför tvn och kollade på idolfinalen. och igår så började jag min dag med att jobba. skulle inte ha gjort det egentligen med så frågade dom i torsdags om jag kunde göra det eftersom att det va så mycket och det gjorde jag. jag skulle i allafall vara där klockan tolv och få naglarna fixade till balen. så då tyckte jag inte att det spelade någon roll om jag va där tre timmar innan :P men det gick snabbt för jag hade helt fullbokat och naglarna blev jättebra, så det tackar vi för :) när jag slutade så hade mamma, carro och calle kommit in till stan så jag gick ett tag med dom. sen åkte vi hem. och idag ska jag plugga, men först upp och kolla på innebandyn med anna.

heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0