vänner

det har jag och robin suttit och kollat på i stort sätt hela kvällen. det är ju det bästa som finns. och även fast man vet exakt vad som ska hända så är det i allafall lika roligt varje gång. jag ska snart tillbaka till honom och fortsätta kolla. jag råkade nämligen lova att jag skulle sova där. fast just nu när dagen kom så känner jag att jag absolut inte orkar. men så kollade han på mig med sina ledsna ögon så du kunde jag ju inte säga nej :P snäll som jag är :P

vad har jag gjort annars idag då? jag va i skolan till att börja med. vi hade kundmottagning fast jag hade ingen kund och satt istället i fyra timmar och bara glodde. jag fick ut mycket utav det känner jag. blir nog på ett ungefär en lika givande dag imorgon, men jag ska inte klaga. jag slutar klockan halv ett så jag är rätt nöjd ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0