brrr

jag fryser, har huvudvärk och mår illa. jag är nog på väg att bli sjuk jag med. jag orkar inte med det just nu!

idag hade vi gesällträning i skolan. gick hyffsat. det är bara att öva öva öva och öva! det ska nog bli bra till slut. det är ju ett tag kvar till maj tänker jag. men det kommer ju gå så jäkla snabbt. titta bara nu, det va ju nyss vi hade sommarlov och om typ en månad är det julafton. sjuuukt!

om ett tag ska jag upp till skolan och kika på innebandy. orkar egentligen inte men jag har inge bättre för mig i allafall så. jag är ledig imorgon, såå skönt :) fast sen så jobbar jag på lördag. efter jag har slutat ska jag plocka upp liza hos gustav så ska jag följa med henne ut till hälla och leta födelsedagspresent! kan bli intressant!

nej om jag skulle ta och byta kläder & börja bege mig uppåt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0