det gillar vi!

igår kväll när jag skulle sova låg jag och tänkte att va drygt, när jag vaknar imorgon är det söndag och sen är det måndag och skola igen. så tänkte jag att äsch det är ju bara svenska och den kan jag strutna i en gång. och så kom jag på att vi har eget arbete på svenskan så jag är ledig kan man säga :D gissa om jag blev glad! haha. 

vi gick och la oss vid elva igår och kanske somnade halv tolv. och imorse vaknade vi halv elva så vi sov elva timmar i natt. det va skönt! jag ska snart ta och börja plugga samhäll men först tänkte jag städa mitt rum, det behövs verkligen. vet inte när det vart dammsugat där inne senast. usch, jag är äcklig!

och för övrigt är det idag två veckor kvar till första advent :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0