gääsp

jag har inte riktigt vaknat till än tror jag. kollade nyss klart på nina frisk, det va väl ingen höjdare dirket. och igår kväll började jag kolla på kalle & chokladfabriken. det va längesen jag såg den tänkte jag men somnade efter 15 minuter.

jag har hunnit med att börja plugga också. lite grann. eller jag öppnade böckerna i allafall. och så tänkte jag att jag tar tag i det på eftermiddagen istället. ringde och skulle boka soltid med dom hade lunchstängt till 14.00 så jag får väl sitta här tills dess. eller kanske kolla klart på kalle & chokladfabriken?! hmm.

jag börjar faktiskt bli lite rastlös. va ju ledig fredags också och så idag. fyra dagars helg är tydligen för mycket för mig. eller nej det är skönt att vara ledig. fast det ska bli skönt att komma igång imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0