ledig

idag va jag som sagt var ledig. har vart massa skönt :) va och solade tidigre idag och sen efter det va jag upp till farmor & farfar. klippte farfar och så fikade vi lite så. nu på eftermiddagen kommer jejje så ska jag klippa henne också. och ikväll blir det tacos, idol & mys med robin!

jag vart väldigt glad idag när jag va ut till brevlådan. haha, min saltkråkan-box hade kommit så nu blir det till att titta på den tills jejje kommer! jag fattar inte hur folk liza kan säga att astrid lindgren är dåligt. det är ju ett måste, i allafall när man va liten. mina barn kommer älska mig sen när jag redan har alla filmer och dom inte behöver köpa en enda själva :P

förresten är det jäkligt irriterande att bilddagboken cpar, det har den ju gjort i flera dagar. dryyygt!


Kommentarer
Postat av: jenniefer

jag är super nöjd med klippningen=)

Tack!

Kram

2008-11-15 @ 10:42:33
URL: http://nencer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0