make me happy

idag är en sånhär trist dag. det känns som att tiden har stått stilla och det är evigheter kvar till allt. därför tänker jag göra en lista med grejer som är värda att längta lite till och som jag tycker ska bli roligt!

22-23 november stockholm med mamma
18 december jullov
19 december balen
24 december julafton
31 december nyår
12 & 17 januari annorna blir 18
18 februari 4 år med robin
17 mars jag fyller 19
7 & 17 maj gesällen (okej det ingenting jag varken längtar efter eller tycker ska bli särskilt roligt men det är i allafall värt att nämnas)
början på juni utklädnadsshowen
12 juni STUDENTEN :D :D :D :D :D

nu känner jag mig genast lite gladare och ska fortsätta vara glad genom att kolla på vänner!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0