puust

kom nyss hem. slutade klockan fyra idag och efter det väntade jag på mamma så gick vi till kristiansborg och simmade. usch va jobbigt det va. kommer att ha grymt mycket träningsvärk imorgon.

nu har jag en till modell fixad till gesällen. och det känns bra, bra, bra! det va den trevligaste och sötaste lilla tanten jag någonsin har träffat (näst efter farmor). och det kommer nog att bir kalas tror jag. bara att börja öva som sjutton!

imorgon är jag ledig igen :) sköönt! men sen ska jag jobba på lördag så det är inte riktigt helg än i allafall. ska nog ta och sola imorgon och så ska jag klippa. på kvällen blir det idol med robin :)

nu ska jag äta muffins!

Kommentarer
Postat av: liza!

jag vi, jag vill vara model, mjaou grr voff!!!!

2008-11-21 @ 12:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0