snö

nu snöar det igen. hoppas att det blir mycket och att den ligger kvar. jag vill att det ska bli en riktigt jul i år, med SNÖ. det har det ju inte varit på hur länge som helst. det är mysigt med snö. haha, va nyss ut och kollade posten och det är ju is under snön som ligger på backen och jag höll på att slå på arslet säkert tio gånger. hoppas ingen såg mig :P

provet idag då, vad ska man säga. det gick faktiskt bättre än vad jag trodde (med tanke på att jag trodde att jag inte skulle kunna en enda fråga). men jag svarade kanske på hälften i allafall eller nej lite mindre och jag hoppas hoppas hoppas att det räcker till ett g. men det blir det nog inte. och det blir pinsamt när han ska rätta mvg-uppgiften eftersom att jag bara kladdade dit något och sen nu i efterhand när jag kollade i böckerna så va det skapligt mycket fel eftersom att det inte ens va rätt grej jag skrev om :P

när robin kommer hem så ska jag hem till honom och kolla på kalle & chokladfabriken (ÄNTLIGEN!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0