stockholm

kom hem från stockholm för en timme sen kanske. har handlat massor. men bara två stycken julklappar så vi får väl se hur det här kommer att gå ihop pengar mässigt. det va i allafall en riktigt mysig helg tillsammans med mami :)

imorgon har vi redovisning i svenskan. om johan ludvig runeberg (wiheeoo). jag började alldeles nyss. men det kommer att gå snabbt bara jag får ut papper från datorn. det är så dryygt att sitta och läsa av all fakta ifrån datorn. men ska hem till robin om ett tag och fixa det. så det kommer att gå bra det här :)

imorgon har jag sovmorgon, men jag och becca åker in tidigare och "klistrar ihop" all fakta vi har fått fram.

heeej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0