trött, tröttare, tröttast

imorgon kommer att blir en skön dag. jag ska bara åka in och vara med på samhällen. eftersom att vi har prov nästa vecka känns det nödvändigt att vara med på den lektionen. efter samhällen ska jag åka direkt till fagersta och till doktorn. och när jag kommer hem igen ska jag lägga mig och kolla på tv heeela dagen :) det är skönt att man kan ta bilen dagar som denna, för då kan man sova längre på mornarna också. istället för att åka tio i sju så åker jag halv åtta, det gillar vi :)

jag måste erkänna att jag är lite orolig för min lillebror & c/o som ska åka till sthlm imorgon och gå på slipknot (stavningen?) hur ska dom klara av att vara helt själva i sthlm mitt i natten och pricka rätt tunnelbana två gånger plus rätt buss när dom knappt hittar i västerås?!
lilla calle.

nu ska jag krypa ner i sängen brevid robin och kika på film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0