utvilad?

jag försov mig imorse. jag hade ställt klockan på 05.45 så att jag skulle kunna snooza en kvart. men när klockan ringde så råkade jag tydligen stänga av den och vaknade 07.10 av att jag hör lillebror hoppa in i duschen. snacka om panik eftersom att bussen går 06.55 på mornarna :P så den hade jag redan missat. så jag fick ringa till pappa och han kom ner med bilen och så va det bara till att racea hela vägen till skolan och jag kom faktikst precis i tid. det va min morgon det. jag försov mig aldrig förut men nu händer den lite titt som tätt. det måste vara ett tecken på att man inte är utvilad. lite dåligt eftersom att det nyss har varit höstlov och man borde vara någelunda pigg!

nu ska jag äta pannkakor!

Kommentarer
Postat av: jenniefer

hejhopp=)

Kul att du bloggar, roligt att läsa!

Kolla in på min om du har lust!

Kram/Jejje

2008-11-04 @ 20:08:22
URL: http://nencer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0