Fin fint!

Idag vaknade jag redan klockan åtta, men somnade som tur va om ganska så snabbt och vaknade sedan vid halv elva av att Liza skrev sms. Jag hade lovat henne att följa med in till Västerås idag vilket jag också gjorde. Hon hämtade ut sin balklänning och skulle även kolla på studentklänning med hittade ingen. Jag köpte i alla fall ett par skor. Jag är så kass, jag skulle bara följa med som smakråd och dessutom har jag lovat pappa att inte köpa nå mera skor för han tycker redan att jag har för många. Men det är roligt med skor. Det är det roligaste att köpa. Fast det känns som jag har köpt alldeles för mycket sommarskor nu som jag såklart inte hunnit använda än. Jag får ta med dom till Mallorca när vi åker dit :)

Resten av dagen eller i alla fall kvällen kommer att spenderas tillsammans med Robin. Men vad vi ska hitta på har jag ingen aning om. Tänkte försöka ta med honom ut i det fina vädret men det återstår att se hur bra det kan gå!

Ha en trevlig lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0