Gäsp

Jag ångrar nästan att jag inte har sovit själv en dag på lovet. Jag har inte fått sovit ut en enda dag känns det som. När Robin vaknar på morgonen, då vaknar alla. Om det inte är för att han sätter på tvn på högsta volym så ligger han kvar och läser och samtidigt som han byter blad mega högt så tuggar han sönder århundrades hårdaste godis rakt i mitt öra. Men det gör inte så mycket, jag tycker om honom i alla fall :P

Idag är det påsk och jag ska hem till familjen Gallon lite senare och äta påskmat! Det känns som det nyss va julafton försjutton. Som vanligt går tiden snabbt och imorgon är det exakt två månader kvar tills vi tar studenten. Det är INGENTING!!!! Tänk två månader tillbaka, det va då vi va i Göteborg! Jag längtar som en jag vet inte vad! Det ska bli så jäkla skönt att aldrig mer behöva plugga, göra prov eller gå på massa skitlektioner som man inte gillar! :D Undra hur mycket annorlunda mitt liv hade sett ut om jag inte hade kommit in på frisör. Då hade jag gått i Fagersta nu. Undra vad jag hade gjort efter studenten då. Usch, jag vill inte ens tänka tanken. Garanterat så hade jag inte varit pepp på att plugga vidare i alla fall. Vilken tur att det blev som det blev.

Nu ska jag hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0