Här vare dystert!

Jag hatar vädret! Man blir deppig bara man tittar ut genom fönstret!

Jag ska snart ta och bege mig in ill Västerås. Tänkte ta tåget idag men så ringde pappa och när jag skulle vara duktig och säga att jag skulle låta bilen stå idag så fick jag till svar ungefär; -jaha, är det trasig? Så därför tänker jag ta bilen idag med. Jag börjar inte förrn klockan ett men jag ska käka med Becca på stan innan jag börjar. Vilvaldi eller thai blir det. Det spelar ingen större roll för mig! När jag kommer hem ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Blir nog skärgårdsdoktorn idag istället för det blev aldrig av igår! Nu ska jag fixa det sista och sen åka in! Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0