Heldag med farmor :)

Japp, idag har jag haft en heldag med farmor. Jag åkte dit idag vid halv tolv tiden kanske. Då åt vi och fika med farfar. Och efter det åkte jag och farmor till Fagersta så hon fick handla lite och sen åkte vi hem via Våla så att hon fick sätta ljus på min vad blir det? gammelmorfars grav. Det känns bra och jag tror att farmor tyckte att det va kul att få komma ut lite :)

Nu ska jag städa lite här hemma hade jag tänkt. Vi får väl se hur det blir med de saken. Jag ska i alla fall va med Robin sen lite senare framemot kvällen. Sen ska vi skjutsa in Anna och Frida till stan vid niotiden. Mer vad som händer idag har jag ingen aning om. Jo klippa morfar ska jag också göra! Det va väl allt jag hade på hjärtat nu!

Eller nej förresten, jag har hittat min studentklänning! :D :D :D Det känns kalas! Den är skitfin och jag köpte den igår. Jag tänkte inte pröva den först för den såg inte så jättefin ut när den hängde på galjen. Men Becca tvingade in mig i provhytten och tur va väl det :) Det känns skitbra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0