Ikea?

Jag är jättesugen på att åka till Ikea idag. Inte för att jag behöver något speciellt men det är alltid kul att gå där och kika. Ska ringa till mamma lite senare och höra om hom har lust att följa med. Det är ju superfint väder idag med så jag tror nog inte att hon vill. Det kanske inte ens är öppet förresten? Eftersom att det är påskdagen.

Gårdagen va trevlig. Jag va hemma hos Robin och va satt ute i solen princip hela dagen. Hoppas att vädret håller i sig nu! Vi åt även påskmat och sen framemot kvällen så åkte vi upp till Carro och Johan och spelade buzz och umgicks lite med dom. Trevligt trevligt :)

Nu ska jag städa lite smått och greja eftersom att pappa kommer hem från Sälen idag och det ser ut som ett bombnerslag här hemma. Sen lite senare så ska jag hem till Liza och fixa frillan på henne eftersom att hon ska ut och roa sig ikväll. Nej, nu ska jag ta och sätta igång! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0