Jaha

Jag ligger här och är trött som en jag vet inte vad. Jag håller på och kollar på Skärgårdsdoktorn men jag gjort en liten paus nu. Dagen idag har i alla fall varit tusenmiljoner gånger bättre än igår. Det vart en jäva dåligt start efter lovet. Vi fick reda på tusen olika negativa grejer och jag hade oturen med mig hela dagen. USCH!!!!

Vi fick till och med sluta tidiagre än beräknat idag! När jag kom hem så klippte jag Robert och har väl inte gjort så mycket mer efter det. Jag väntar på att Robin ska komma hem så ska jag träffa honom :) Vi har inte setts på flera dagar, jag saknar honom!

Resten av veckan är väl planerad. I morgon är det först lång skoldag. När jag kommer hem blir det plugg och promenad med Liza. Fredagen blir det först salongen hela dagen och när jag kommer hem ska jag hem till Robert och fira honom eftersom att han har gått och fyllt 20. Lördag blir det först stan med Liza och sen umgås med Robin. Söndag blir det plugg med Sara och Becca!

Nu ska jag sätta på ett till avsnitt med skärgårdsdoktorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0