Jobb!

Idag skulle jag få ha sovmorgon. Jag börjar nämligen inte förrän klockan ett. Skönt! Fast Robin sov hos mig och han vaknade redan strax före åtta så det blev inte så mycket utsovande i alla fall. Men det gör inget. Vi sov nästan i nio timmar ändå så. Det skulle vara bra skönt att bara vara hemma idag. Det är ju så jäkla fint väder dessutom. Och egentligen ska jag ta tåget till jobbet hade jag tänkt men jag är så jäkla slö så antagligen blir det bilen ändå. Men det är mycket skönare, då slipper man all stress till tåget efter man har slutat. Så kan jag ta det lungt i min egen takt :P Jag får se hur det blir!

Filmen igår förresten va bra! Riktigt sorlig. Både jag, Liza och Sandra satt i mitten och snörvla medan Becca och Anna satt på en varsin kant och tittade på oss ungefär :P Efter den så gick åkte (haha) vi hem till mig en liten stund. Vi satt och planerade lite smått inför fredagens festligheter. Hoppas att det blir nått nu bara, jag är i alla fall pepp!

Nej nu ska jag fixa det sista och sen börja laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0