Klart!

Nu är religionsuppgiften klar. Jag ljuger ganska så bra jag. Hon skulle bara veta. Men ibland behövs det för att få ihop en bra text. Vad ska jag annars skriva? Jag tyckte att kyrkobesöket va skittråkigt och jag ville bara därifrån. Nej då blir det bättre om man ljuger lite så kan man skriva sina meningar på ett bättre sätt. :)
Jag kom på att jag ska gå på stan på håltimmen i morgon så slipper jag göra det efter jag har slutat. Jag måste hitta något att ha på mig på valborg. Jag ska även köpa nått till Robin som han ska ha på sig då. Han måste tycka att jag har bra smak när det gäller kläder eftersom att han gav mig pengar och ber mig köpa nått snyggt som han kan ha på sig :P Jag kanske ska göra det hela lite roligt och köpa nått superfult? :P

Nu blir det duschen och sängen! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0