Låång sovmorgon!

Jag ska åka in till skolan till 14.40, skriva samhällsprovet och åka hem. Jag kom typ nyss hem från um och jag tyckte att det va lite onödigt att åka in till skolan för att hinna styla esteterna i typ en timme och sen ha håltimme i tre för att vänta på provet. Så jag åker som sagt in och skriver provet och sen bär det av hem igen. Skön start det blev på den här veckan :) Jag håller på att skriva klart min tankekarta som vi får ha med oss på provet. Den är nämligen inte klar än :P Det vaknas IG! Men men skit samma!

När jag kommer hem idag så ska jag nog inte göra så mycket! Planera lite student tillsammans med mam & pap. Nu ska jag se om vi har någon mat hemma eller om jag får åka upp till ica och handla något! So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0