Lillebror

Han kom hit för en timme sen ungefär. Jag vart livrädd när han slet upp dörren, jag satt vid datorn och hoppade minst en halvmeter tror jag. Det såg nog allt bra kul ut men han såg lite chockad ut han med när jag tittade på honom precis som om jag skulle slå ner honom :P Han känner sig nog lite ensam uppe hos mamma tror jag. Så det va väl bra att han kom ner så slipper han vara själv när jag ändå här hemma :P Så jag och Robin sover nog hemma hos mig i natt med så får han lite sällskap! Nu ska jag kolla på skärgårdsdoktorn tror jag! Ha en trevlig kväll :)


Kommentarer
Postat av: V I C K Y

låter trevligt :)

2009-04-08 @ 20:59:07
URL: http://vnyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0