Måndag

Idag har det varit en riktigt seg dag. Vi började redan halv åtta i morse. Fast eftersom att jag inte hade någon svenska idag så slutade jag redan vid klockan två. Fast jag va inte hemma förrän fyra i alla fall.
Imorgon blir det också en seg dag. Jag kommer att ha hål från klockan 11-14.40. Får se om jag orkar med det?! Jag har lite planer på att stanna hemma på torsdag eftersom att vi bara har en lektion men jag får se hur det blir med den saken. Vi tänkte ju stanna kvar och fixa håren efter vi slutat då och det skulle ju vara jäkligt skönt att ha det gjort när man kommer hem. Men som sagt, vi får se.
Och på onsdag ska jag däremot vara duktig. Vi slutar klockan 11 då med men jag ska vara kvar i skolan och öva gesällmodeller mellan 11-17. Mycket bra gjort av mig tycker jag! Det känns som det behövs om inte annat. Det börjar ju blir nära nu.
Nej nu ska jag ta och fixa religionsuppgiften tänkte jag. Sen eventuellt börja med mitt svenskatal. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0