Nu är det nära till helg!

Och det känns verkligen skönt och det behövs också. Och till att börja med i morgon så har jag en låång sovmorgon! Det ska bli så jäkla skönt att sova ut lite. Jag skulle egentligen ha sovit hos Robin i natt men det blir i helgen i alla fall så det gör inte så mycket. Även om det är tusen gånger skönare att ha någon brevid sig när man sover. Men men!

Det blir salongen i morgon till att börja med. När jag kommer hem ska jag direkt hem till Robert och fira honom lite. Jag tänkte försöka sluta lite tidigare om det går. Får se i morgon hur det ser ut. Det ska i alla fall bli trevligt att umgås lite med släkten. Det händer inte alls för ofta nu för tiden. På pappas sida har vi bara "dom stora kalasen" när någon fyller jämt!

Nu ska jag lägga mig och sova tror jag. Eller om man skulle ta och kika igenom ett till Skärgårdsdoktorn?! Eller Mamma Mia kanske?! Det va längesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0