Sista dagen

En dag kvar att få sova ut innan skolan börjar. Det ska bli skönt. I natt är första natten som jag sover själv på typ en vecka. Det känns lite ensamt här. Robin har match i morgon med samling klockan nio så jag sover hellre själv faktiskt :P Idag har det inte hänt mycket. Jag va hem till Liza och friserade hennes päron och fixade hennes hår till studentfesten som hon är på just nu skulle jag tro. Jag vill också ut. Vi måste ta en vända snart tycker jag!

I morgon ska jag följa med Liza till Västerås där hon ska försöka hitta en studentklänning. Det känns skönt att jag har hittat min så har jag det problemet ur världen. Fast jag är lite orolig för att jag ska hitta någon i morgon som jag tycker mera om än den jag har. Men jag har alla lappar kvar och kvittot med så isåfall är det bara att lämna tillbaka den. Men det ska jag inte, men OM :P Efter våran vända på stan så ska jag hem till mamma och käka påskmat med släkten. Det kan nog bli trevligt, har inte träffat dom flesta på väldigt länge. Eller inte min morbror i alla fall som spenderar dagarna i Kina numera. Nej, nu ska jag sluta skriva en massa trams och ta och kolla på skärgårdsdoktorn istället! Jag gillart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0