Snart helg & påsklov :)

Det ska bli så jäkla skönt! Fast jag ska jobba måndag-torsdag men det är i alla fall skönt att komma bort lite från skolan. Sara kom ju hem till mig igår kväll. Och plugg blev det. Vi gick igenom det mesta och det va synd att vi kom på idén att plugga tillsammans så pass sent. Vi hade ju kunnat gjort det typ hela veckan eller i alla fall hela dagen igår eftersom att vi va hemma typ klockan tolv. Men nej, klockan sju igår kväll kom hon till mig. Brist på planering! Haha :P Mycket lättare gick det i alla fall när vi va två! Men sen hur det gick på själva provet är en annan femma. Godkänd tror jag inte att jag blir. Men det kändes rätt så bra ändå. Jag kunde ju i alla fall lite, vilket jag inte trodde! Men men provet är gjort nu och det känns skönt att ha det överstökat! Imorgon är det fredag och det innebär salongen. Har lite gesällmodeller och det behövs. Usch, jäkla Sarah att räka ner. Åtta veckor kvar eller vad sa hon?! Det är ju ingenting! Aja, vad som händer i helgen vet jag inte riktigt förutom att jag ska va med Robin. Jag har heller ingenaning om jag ska jobba på lördag eller inte. Hoppas inte, skulle vara bra skönt att vara ledig hela lördagen!  Nej nu ska jag snart hem till Robin. Jag saknar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0