Sunny sunday!

Det är redan söndag. Tiden går snabbt, alldeles för snabbt. Nu i veckan va det en månad kvar tills gesällen. Nu är det alltså mindre än en månad kvar. Jag mår illa bara jag tänker på det. Annars har helgen varit bra! Lugn och skön :)

I går va det lördag och kors i taket men jag va i skolan. Fixade frisyrer till teatern. Men tiden gick faktiskt snabbt, vi jobbade ännu mer effektivt nu när vi va typ 11 stycken mot när vi är alla tre klasser. Konstigt, fast nu fanns det ju saker att göra hela tiden också. Innan jag åkte in till Västerås va jag och pappa upp till farmor och farfar och spenderade lite tid med dom. Lagade mat gjorde vi också, och gott blev det. Kvällen spenderades tillsammans med Robin.

Idag vaknade jag tidigt. Tur det för jag har fullt upp idag. Redan klockan 10 ska jag hem till Liza och vi ska fixa fram en balfrisyr till henne som hon skulle kunna tänka sig att gå på bal i. Efter det ska jag raka vägen förbi Becca och vi ska till kyrkan på gudstjänst, haha! En uppgift som vi har i religionen. Och dirket efter det så ska jag hem till familjen Salminen och klippa Mikael. På eftermiddagen kommer min kusin och ska bli friserad hon också. Och efter det ska jag bara ta det lungt. Måste lägga mig i tid idag, vi åker med 6-tåget till skolan i morgon. Jag kommer vara död!

Nu ska jag skynda mig att duscha och greja sen hem till Liza! Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0