Taggad till tusen!

Det är jag inför i morgon, det ska bli så jäkla kul. Dock hann jag inte med att gå på stan idag så jag har inget att ha på mig men kvällen kan ju bli rolig i alla fall :)

Jag sitter uppe hos mamma för tillfället. Jag och Anna hoppade av tåget i Sura och åkte med mamma därifrån, vi släppte av henne hemma i Virsbo och sen åkte vi nästan direkt vidare till Fagersta. Där mötte vi upp Carro och så va vi och fikade. Mysigt mysigt :)

Det blir en tur till Fagersta i morgon med fast i sällskap med pappa. Jag ska vara hemma i morgon så jag ska bara ta det lungt först i princip hela dagen. Om Liza ska vara hemma så får jag hem till henne tidigt och spendera lite tid med henne :) Nej nu ska jag laga mat och efter det ska mamma hjälpa mig att deklarera. Det har jag aldrig gjort förut så det ska ju bli lite inressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0