Tisdag tisdag!

Jag börjar klockan ett idag också. Känner mig inte allt för pigg idag. Hoppas inte att jag blir sjuk bara. Det skulle kännas lite surt nu när det är lov och allt. Jobbar bara fem timmar idag med och när jag kommer hem så ska jag väl vara med Robin skulle jag tro. Vi ska i alla fall sova eftersom att jag är själv hemma och jag verkligen hatar att sova själv. Pappa är fortfarande inte hemma, han kommer inte hem förrän på söndag! Jag funderar på att åka in lite tidigare till stan och springa lite i affärerna innan jag börjar. Jag är i stort behov utav nya kläder. Så det blir nog en titt på gina och h&m innan jag börjar. Och jag längtar tills på fredag. Fast det är inte riktigt bestämt vd vi ska göra tror jag. Antingen utgång eller grillning hemma hos Liza. Trevligt blir det i alla fall vilket som! Nu ska jag duscha och göra mig klar!
Have a nice day :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0