Vart tog vårvädret vägen?

Idag är jag trött! Fast jag har sovit nästan i nio timmar i natt. Jag va med Robin hela dagen igår efter jag kom hem från jobbet. Vi åkte till mamma på kvällen och käkade, speade spel och så sov vi även kvar. Skönt att få spendera lite tid med henne också ibland :) Idag har pappa åkt iväg till fjälls, mamma håller på att packar och ska åka nu idag hon också och systeryster är i Bjursås så det är bara jag och lillebror hemma hela veckan. Fast han är hos mamma och jag är själv nere hos pappa, riktigt skönt ska det bli! :) Idag vet jag inte rikigt vad jag ska göra förrutom att gå på bio med Anna (och kanske fler? Jag vet inte rikigt :P) ikväll. Det va as längesen jag va på bio här i Virsbo, det va när man va liten. I taket lyser stjärnorna ska va i alla fall se. Den verkar ju vara bra tycker jag :) Nu ska jag duscha och sen laga mat! Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0