Älskar vädret :)

Är det bara jag som gillar när det regnar? Mig gör det ingenting. Det är mysigt, speciellt när man inte ska göra något. Jag kom hem för en timme sen ungefär och ska snart ta ett bad och efter det dricka te och sätta mig i soffan under täcket och kolla på film. Vet inte vilken dock, känns som jag har kollat igenom varenda film som finns i hyllan den här sommaren.
I morgon är det fredag och näst sista arbetsdagen den här veckan. När jag kommer hem i morgon så kommer Calle och Nicolina hit och äter tacos med mig. Jag och Robin skulle egentligen ha gjort det man han hade glömt lite bort att han skulle på hockey. Så dom andra två fick offra sig, inge roligt att äta tacos själv :P Pappa kommer att vara ute på sjön och fiska kräftor hela kvällen och natten. Vi pratade om att kanske åka ut till dom och va med ett tag. Det är lite mysigt. Dock behöver det inte vara regn då, det är mindre mysigt. Det ska vara regn vid rätt tillfälle :)
Nu kommer snart Sandra & Anna förbi med ladies night pengar tror jag. Jag har varit insamlare nämligen, och ska hämta ut biljetterna i morgon. Nu hörde jag en bil som kom och två bildörrar som smällde igen så det är säkert dom. Bäst att kika efter :) Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0