Borde gå och lägga mig

Eller jag borde ha gått och lagt mig för längesen. Har vart trött hela dagen. Som alltid dom senaste veckorna. Hmm.
Har i alla fall spenderat kvällen hemma hos Liza :) Jag har hjälpt henne att baka tårta och sen har vi typ bara suttit och pratat, trevligt som alltid! Anna & Sandra joinade oss också ett tag på slutet. Jag längtar tills jag får komma ner och hälsa på henne i Linköping. Kul att se hur allt ser ut och så! Hihi :) Hoppas att typ Anna flyttar upp till Kiruna när hon börjar plugga och Sandra ner till Malmö då får jag se mycket utav Sverige dom närmsta åren :) Haha!
Nej nu ska jag borsta tänderna och sen bums i säng! God natt!



Absolut allra allra bästa!!!! BIG LOVE <3

Kommentarer
Postat av: liza

hihi, längtar också tills du komemr ner,lovar att putsa & städa så jättenoga så det ser fint ut :D :D



komemr sakna dig massa pellanplutt!<3

2009-08-06 @ 01:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0