Dax att sätta lite fart?!

Jag ställer jämt klockan på sju men går inte upp förrän åtta. Det är skönt att ligga och dra sig och jag hinner somna om trettioåtta gånger innan jag verkligen måste gå upp. Men desto mindre tid har man sen när man väl har kommit upp, det är mindre bra. Hittills har jag ätit frukost och jag lär åka iväg om typ en halvtimme. Det går segt idag.
Jag och Robin bakade chokladmuffins igår. När vi gick och la oss så va dom hur hårda som helst, dom vart lite brända. Nu när jag gick upp så va dom jättemjuka. Kontsigt!
Jag drömde en konstig dröm i natt. Vi gick fortfarade kvar på Virsboskolan och alla va jätteledsna för att vi bara hade ett år kvar att gå där och massa skit. När jag vaknade slog det mig att vi har redan slutat nian, redan tagir studenten och jag har börjat jobba. Är vi gamla eller vad?!
Nej nu måste jag sätta lite fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0