En ledig dag :)

Idag är jag ledig, kom nyss hem och har inte gjort mycket sen dess. Jag sov kvar i Västerås igår och tog det bara lungt och gjorde inte mycket alls på hela kvällen, hur skönt som helst :) Idag har jag varit iväg och köpt lite grejer som behövs till gesällen på söndag och jag va även till salongen en sväng och gjorde mormor en sista gång innan provet. Det kändes bra och ännu bättre kändes det att höra det ifrån Lena :) Jag hoppas och ber till gud att det blir lika snyggt på söndag. Ikväll ska jag ta tag i permanenten och rulla den en sista gång. Men innan det tänkte jag eventuellt ut och gå men nu när jag skrev det så märkte jag själv att jag aldrig kommer orka :P Så jag fastnar väl säkert här istället! PUSS :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0