:) :)

Äntligen helg och ledigt :) Kom precis hem och ska snart ta och hoppa in i duschen. Jag gick på stan en sväng innan jag åkte hem och köpte lite kläder och ett par nya skor. Pappa kommer skjuta mig! Ooops! Lite senare ska jag hem till Anna och därifrån sen vidare och kika på Robin och dom när dom spelar musik. Hoppas det går bra för dom :) Han frågade mig om jag kunde göra honom en tjänst innan jag åkte hem från stan idag. Först totalvägrade jag men efter lite övertalning så gick jag med på det. Jag åkte förbi donken och köpte 25 stycken cheeseburgare. Jag höll på att skämmas ihjäl. Jag kommer aldrig mer att äta på Erikslund! Hihi ;)
Nej nu väntar duschen! Puss & hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0