Fredag, ääntligen!

Fast veckan har gått snabbt ändå. Jag jobbar i morgon också sen är det helg :) Det va asmycket att göra på jobbet igår och det blir minst lika mycket idag! Kul, då rullar tiden dessutom på bra! Efter jobbet idag så stannar jag kvar i Västerås. Släkten kommer och ska fira Carro och det känns lite onödigt att åka hem vid tio-tiden när jag sen ändå måste åka tillbaka till stan vid åtta på lördagmorgon. Då kan jag dessutom sova lite längre :)
På lördagkväll så ska ju Robin & c/o spela musik så jag och Anna ska dit och kika på dom. Och på söndag ska jag nog inte göra något speciellt alls. Är skitsugen på att åka till Tunapark en sväng men vi får se.
Nej, nu måste jag sätta lika fart! Puss & hej!
Förresten, jag köpte en köksbord & fyra stolar igår. Det va rätt fint faktiskt. Fast jag ska nog måla om det sen när det kommer till användning. Hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0