Helgen har gått FÖR snabbt!

Men mycket har hunnits med. Gårdagskvällen hemma hos Sandra va trevlig. Vi blev bjudna på mat och satt och spelade lite spel och gjorde lekar innan resten av folket droppade in. Jag hoppas att hon fick en bra kväll för det är hon värd. Puss på Sandra, hon är bra! Tack vare min lugna kväll igår har jag mått prima idag. Tillskillnad från vad vissa andra i min omgivning gjort idag. Hihi. Men trots det så piggnade han i alla fall till rätt så fort och vi åkte till eskiln för att få revansh i minigolf. Det gick, hm, åt pipan skulle man kunna säga :P Men trevligt va det ändå. Efter spelandet stannade jag & Robin kvar i Fagersta ett tag och åt pizza bland annat. Vi åkte därefter vidare mot Västerås där vi (kors i taket) besökte biltema. Efter det tvingade jag ut Robin på ikea och vi gick runt där en stund och jag köpt lite flytta hemifrån grejer. Alltid lika roligt. Luggklipp på Sandra och besök hos farmor & farfar har också hunnits med. Och nu på kvällen mys och filmtittade. Nu laddar jag inför jobb i morgon! Ska strax ta en låååång dusch och efter antingen glo på en film till eller så fasnar jag här framför. Återstår att se. Nu är det i alla fall dax att avrunda det här inlägget! Hejsvejs!

Och från och med i morgon ska banne mig börja ta tag i skiten! Jag har lovat mig själv och ska därför göra det nu!!! Jag önskar bara att orken och motivationen fanns där, den borde ju göra det?!

Kommentarer
Postat av: sandra

vad gullig du är pellan :)jag hade en as bra kväll! ni gjorde hela kvällen, jag har bäst vänner <3 puss påre pellanplutt

2009-08-05 @ 12:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0