It's morning

Jag gick upp i god tid i morse för jag måste packa med mig lite grejer som jag ska ha tills i morgon osv. Jag är typ klar nu och det är en timme kvar tills jag behöver åka iväg, go elli! Hihi, det här med mig och tidsplanering passar inte rikitgt ihop. Inte för att jag brukar komma sent utan tvärtom, jag är ALLTID ute i för god tid. Men det är bättre det än om jag skulle komma försent hela tiden.
Jag fick ett samtal igår från en saknad gris-liza! Det va skönt att få prata med henne. Jag längtar tills jag & Anna åker ner till henne. Det är inte så länge kvar nu. I helgen är det bara två veckor :)
Nej jag ska packa det sista. Jag hoppas att min dator fungerar ikväll eller med andra ord att det finns någon granne med trådlöstbredband som det inte behövs ett lösenord till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0