Jordgubbste!

Jag ligger i sängen med datorn i knät och dricker te och lyssnar spotify. Snart ska ta en dusch innan sängen väntar. Det blir nog en film också innan jag lägger mig för att sova. Vilken det blir återstår att se, skulle gissa på att jag somnar innan jag en hinner välja ;)
Jag hoppas att det finns lite mer att göra på jobbet den här veckan som kommer. Jag är ledig på onsdag men då blir det att åka in i alla fall och öva en sista gång på mormor. Det gick sådär idag. Sen vet jag inte om jag är för kritisk mot mig själv eller om det ser fördjävligt ut :P Det är lika bra att låta Lena titta på det sista gången det görs innan provet. Tänkt rulla permanenten en eller två gånger till innan söndag. Får se hur mycket jag hinner med. Skulle vilja sova i stan i princip hela veckan, skönt att slippa åka emellan för man åker ändå bara hem för att sova i princip. Men det blir att sova där tisdag-onsdag i alla fall. Eventuellt i morgon också. Men som sagt, permanenten måste ju övas också. Usch, det känns som det kommer att bli en stressvecka. Eller det kommer att bli en stressvecka. Nu ska ska njuta av söndagskvällen innan veckan börjar :) God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0