Kräftfiske

Jag, Calle & Nicolina skulle åka ut en liten sväng till pappa och dom igår och kolla ur det gick för dom med kräftfisket. Halv två kom jag hem hem i natt, snacka om att jag va trött när klockan ringde sju i morse. Morr!
Jag jobbar fram till två idag och efter det bär det av en sväng hem till kusin Kicki med familj. Hon ska bli klippt och så ska jag hälsa på lilla Oscar :) 
Hoppas även på att jag kan rulla permanent lite senare mot kvällen.
I morgon ska jag färga och klippa mormor lite mer, och göra kortafesten på henne. En vecka kvar i morgon till provet, sjukt! Det känns inte som det.
Nej nu ska jag fixa det sista och sen åka iväg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0