Ledig i morgon :)

Känns riktigt skönt att få vara ledig i morgon :) Det har varit  asmycket att göra på jobbet idag, märktes att det är löning för många. Inklusive mig och i morgon blir det därför massa shopping :) Gick förbi gina en sväng idag på lunchen och hittade hur mycket fina kläder som helst!
I kväll ska jag inte göra mycket. Får se om jag orkar hålla mig vaken tills Robin kommer hem. Dom skulle spela musik länge idag och känner jag mig själv så kommer jag att slockna inom en timme. Jag är dööööö trött!
Nu ska jag koka te, sätta på mig mjukisar och lägga mig under täcket och kolla skärgårdsdoktorn! Jag har längtat i flera veckor men det har aldrig blivit av. Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0